Grey´s Anatomy

Jisses vilket bra avsnitt det var på Greys ikväll. Jag och maken är galen i denna serie. Vi älskar den så mycket.
Idag visade dom avsnitt 100 och mycket mer hoppas jag det kommer!
Nog blev det en och en annan tår. Just när prästen börjar, -We have gathered here today......OMG, snacka om man är känslomässig!!!
Efter greys blev det att betala dessa tråkiga räkningar men nu efteråt känns det ganska okej!
Nu är det party hela juni månad, hahahah. Sen tjatade maken till sig en spelomgång Guitar Hero - Metallica. Självklart kickade man ass, eller inte. Kul är det iallafall. Nu börjar tröttheten kännas och snart bär det av ner i sängen. Min sköna säng!

Jobbet idag gick bra, fast det är inte lätt när man ska beställa varor vi inte brukar ha hemma, tur man har underbara kollegor som hjälper lilla mig. Men snart har jag lite mer koll på "min" avdelning. Bättre går det iallafall.

Imorgon är det endast halvdag som gäller sen fri hela fredagen. Gissa om jag ska börja packa då =) Men det är inte allt, på kvällen ska vi träffas ett gäng och gå ut och äta på en toppen restaurang. Sen får vi se hur kvällen slutar. Jag har siktat in på att ta ett glas vin, och jag längtar kan jag medge!
Så gott!

Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0