Glömsk!

God eftermiddag.
Idag var det en händelserik dag men ändå rätt lugnt med folk. Men ändå action liksom. Tiden gick iallafall snabbt.
Har en massa problem med dvduthyrningen och jag är så trött på det. Är man ansvarig så vill man att allt ska funka. Men allt med teknik är rena sörjan för mig. Hoppas verkligen att dom löser detta snabbt. Så man slipper en massa gnäll.
Nu är jag ledig eftermiddagen och hela fredag och det är såå skönt.
Satt precis och tänkte på vad jag ska göra här näst efter jag har bloggat klart?... och det slog mig att jag har ju mitt ellos paket på affären. Jag menar hur kunde jag glömma det när jag svängde in på parkeringen? Skulle ju åkt ner dit innan jag åkte hem ju :P Så nu ska jag bege mig. Hurra!

Imorgon är det dags för bio igen. Denna gång blir det Änglar och demoner. Så bra!!!
Hej hej....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men betalar du då för det?? Jag ska se om jag hinner med att forska i det på nätet ikväll :-)

2009-05-14 @ 15:42:10
URL: http://mammamuochlillfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0