Gamla goda tider.

Har precis pratat med min barndomsvän, Karolina. Alltid lika kul att höra hur det är med henne och få reda på allt hon får vara med om. Hon är verkligen jätteduktig på det hon gör! Mamma såg henne i programet Var fan är min revy!....med magnus uggla och hon hade gått vidare till det sista programet nu på lördag. Vilket jag tycker ni ska kolla på =) Jag får spela in och se det på söndag istället för vi ska på Kusinträff.


Det får mig att minnas tillbaka till mellanstadiet hur kul vi hade det tillsammans, vi fyra tjejer....jag, Karro, Kristina och Linda. Det var tider det. Och nu har vi inte träffas på hur många år som helst. Bara hållt kontakten via msn. Men så blir det när man bor långt ifrån varandra. Kristina träffar jag så fort jag kan när jag kommer hem till Falun.

Där är vi tjejer, Kristina, Karolina, Linda och jag.
 
Här är några bilder som jag verkligen gillar, visar hur vi kul vi hade tillsammans. Ja det är x antal år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0