Doft av Äpple

Då var det ny vecka igen, knappt man hänger med i svängarna.
Igår när jag kom hem hade vi finbesök hemma :) Johans kusin och hennes dotter var och hälsade på. Verkligen supertrevligt. Vi fikade och snackade. B är verkligen ett charmtroll, hon och Johan busade hela tiden =)
När dom hade farit hem så intog jag soffan och vilade lite, var så himla trött. Ugglade på slutet av en film som jag somnade ifrån i förrgår, Bubbel boy. Den är bara för bra!
Därefter var det bara att hugga in på att göra middagen.
Sen var det att inta soffan igen och denna gång tände jag på vårt doftljus som vi fick av johans kusin.
  
Så igår doftade det Äpple i hela lägenheten, me like. Älskar verkligen ljus!

Kommentarer
Postat av: Ida

Visst luktar äppel-ljuset gott? Tycker egentligen inte om doft-ljus men jag älskar de där. Köpt upp mig på ett lager och tänder på toaletten... Hoppas allt är bra med er!! Kramar!!!

2009-05-04 @ 21:14:13
Postat av: MR

Ja det är så underbart!!! Älskar Ikeas doftljus! Här flytter det på. Längtar till Utomlandsresan nu =) Ha det toppen. Kram

2009-05-05 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0