Godmorgon Tisdag

Varför kom det snö nu? Jag som var redo med våren ju. Ja ja det är väl inget man kan göra.
Idag var man uppe med tuppen, gick och la mig tidigt igår så då vaknar man tidigare också. Har suftat på internet två timme snart och jag ska om en stund gå på mitt projekt som jag har. Vilket är att sy sy sy.
Först ska jag visa min fot.
Det var svårt att få en bra bild men tro mig att jag är helt blå och röd. Vilken klantmaja man kan vara ibland!
Presenten vi fick av svärfar var en jättefin trädgårdssoffa om man kan kalla den för det. Än så länge får den stå här på altan tills vi vet var vi ska placera den i trädgården. Vad härligt när man kan börja att snygga upp i trädgården. Vi har lite vi har diskuterat om, bland annat lägga en kant längs altan så man kan klippa gräset bättre. Och lite annat smått och gott.
Nu väntar frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0