Fan också!


Just nu är det helt åt helvete! Har tappat kontrollen över mitt ätande. Har tryckt i mig en massa skit rent ut sagt hela veckan och vågen visar +2.5kg. Det har spårat ut! Och jag mår så jävla dåligt av det!
Känns så tråkigt för allt man har kämpat för börjar falla ihop! Man är så medveten om det, men sötsuget har tagit över ALLT! Vad ska man göra? Jag har varit ordentlig idag och jag hoppas jag kan hålla mig i från allt som är onyttigt, inte för att man har så mycket hemma men man äter för att ha nått att tugga på, inte för man är hungrig.
Det är så jävla svårt att komma upp från detta helvetet, för allt man tänker på nått sött. Det är en sån ond cirkel man har kommit i, för man äter för att trösta sig själv sen blir man deprimerad över det man åt och man äter ännu mer.
Men så här höll jag på förr innan jag tog tag i mitt liv och jag VILL INTE komma tillbaka till det!!!

VILL INTE!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman!!Kan ju även vara muskler som byggs upp i din kropp just nu...muskler väger ju mer än fett...deppa inte Malin...du är så otroligt duktig, du har kommit långt...go girl!älskar dig vännen...jättekramar Malin

2009-03-05 @ 17:30:18
Postat av: R

Sånt händer vännen. Men du kan lugna dig med att det inte är 2.5kg fett över helgen. Det är i princip omöjligt att lägga på sig så mycket om man inte äter pizza till frukost, lunch, middag och kvällsmål samt äter choklad till mellanmål. Du har kanske lagt på dig lite efter en helgs frestelser med familjen (Vilket är fullt välförtjänt i min mening, Jag menar, Hur ofta träffas ni? Klart du ska njuta) men minst hälften är vätska som lagas i lever och muskel vävnad när man ligger på Kcal+. Denna vikt försvinner snabbt när du går tillbaka till din vardag. Lite samma fenomen som "tappa 10kg på en vecka". Mycket är bara vatten.



Ha en bra helg vännen och ta hand om dig

Kram

2009-03-06 @ 06:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0