Så tacksam!

Tusen tack för all uppmuntran jag får, allt känns bara så jobbigt för man stöter på motgångar. För jag tappade verkligen kontrollen! R har så rätt, för vågen visar nu inte så långt ifrån där jag stod sist. Det gäller bara att komma dit där igen!
Man har varit så van vid att man har gjort resultat dom senaste månaderna så det minsta lilla uppgång tar emot. Men så ska man inte tänka heller för vikten är inte allt, utan att man känner att man mår både bra fysiskt och psykiskt!

Det som jag är oerhört tacksam för är att jag aldrig har känt att det är jobbigt att köra till Friskis för att träna! Som det kan vara när man har tänkt att gå ut och gå en promenad och det hoppas jag verkligen att hålla sig så. Det är bara jag som kan ändra på det ingen annan.

Vågen idag visar -13.4kg (+1,0kg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0