Planerna för dagen.

Pigg och vaken är man, la mig mer än en timme tidigare igår än vad jag brukar och jag var klarvaken när mannen skulle i väg till jobbet imorse. Det var rätt skönt att känna så, men jag drog mig i sängen ett tag till för det var så härligt.
   Idag händer det massa grejer. Ska snart bege mig ut på en promenad, för det har varit en dålig vecka så jag ska försöka komma på rätt spår nu. Vågen visar -13.5kg (+0.8kg) Så det är bara att jobba vidare!

Planerna är att besöka Stan, Jysk och Växthuset nu på förmiddagen, sen blir det ett träningspass, vid lunch eller i eftermiddag vet jag inte än!
Ikväll ska vi på bio med Ralle, ska kolla på Män som hatar kvinnor. Har bekanta som har sett den och dom tyckte den var jättebra. Och kanske kanske ska jag och Johan boka bord och mysa med restaurangmiddag ikväll innan bion, vi får se.

Nej nu får jag bege mig om jag ska hinna med mina utflyker.
Ha en skön Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0