Härliga fredag!

Nu är jag tillbaka igen, och idag är jag trött efter gårdagens fest.

Fick iallafall en toppen fredag, blev både blommor och gardiner köpta så jag är väldigt nöjd. Tror det får bli veckans projekt att sy gardinen. Blev tillochmed ett restaurangbesök också. Så mysigt det blev. Supergod mat fick vi! Man njöt varje tugga man tog =) Killarna tog Black and White och jag gick på Plankstek. Muma!
 
 
Därefter gick vi till bion och kollade på den svenska filmen, Män som hatar kvinnor. Och den var otroligt bra och hemsk. Rekomenderar den verkligen. Man får verkligen rysningar av den.
  Såna här kvällar får man verkligen försöka göra oftare för det är så trevligt att träffas och bara snacka om allt och inget samtidigt man njuter av en god middag. Tack för en toppenkväll Ralle och Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0