Hemma

Nu är man äntligen hemma igen. Och det är en fröjd att det är helg igen.
   Träningen gick som den skulle idag, kände inte av benet så mycket faktiskt. Och till min förvåning har jag inte haft lika ont ikväll som tidigare. Det hjälpte att hoppa och studsa lite antar jag =)
Sitter i min ensamhet för tillfället. Maken har killkväll med grabbarna. Och jag saknar honom så mycket. Jag får helt enkelt vänta. Ska snart krypa ner i sängen iallafall, bara jag får in rackarkatterna. Kan nog bli svårt för dom har varit inne nästan hela dagen. Jag får hålla mig sysselsatt så länge. Sally är då inne, henne kan man lita på att hon kommer så fort man öppnar dörren. Ska alltid ha sällskap den katten.

Imorgon är det Malmö som gäller. Johan och Ralle ville till filmmässan så jag får följa med också. Det ska nog bli en kul upplevelse. Har inga förväntningar alls så vi får se hur det kommer att vara.
Upp tidigt ska man. Så jag säger tack och godnatt.

Tusen tack för dom fina kommentarer jag får, det värmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0