Ändrad tid.

Malmötripen gick bra igår, jag undviker helst att köra i storstäder, gillar inte när man har noll koll på var man ska nånstanns. Men Johan och Ralle hjälpte till och det gick okej. Väl framme var det mycket folk på mässan. Ska visa bilder sen tror jag. Det var kul att kolla på allt och alla, vilka roliga människor det finns egentligen :)

Inflyttningsfesten var hur kul som helst. Trodde inte jag skulle känna några men det visade sig att alla var bekanta. Så det var superroligt. Helen och Henrik hade en fin 3:a som jag gillade!!! Dom hade en sak som jag alltid har velat ha och det är fönster vid diskhon. Det är nått som jag har har fastnat för.
Stämmingen var på topp hela kvällen, tills grannen under kommer och gnäller att vi är högljuda, kl 20.30. Han kunde inte fattat att vi hade inflyttingsfest. Gamla gubbar säger jag bara. Dom hade sett gubben sitta med hörselskydd på sig när han kollade på tv. Hur dum i huvudet är man då på en skala? Men vi sänkte oss och höll på att spela musik tills kl blev 23 och då var det dags för utgång. Jag och Johan och en till körde hem istället. Vi var supernöjda med kvällen.
Nu är det frukost. Adios

Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan?? hihiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0