30 årsfest

Igår jobbade jag förmiddag och det var smockat i butiken plus att mejeriet inte kom förrens kl 10.30 så man var lagomt stressad att hinna med både det och kassakörerna. Så när det var dags för "skiftbyte" så hoppade man av glädje för man skulle få åka hem. Man var helt slut i knoppen. Sällskapade med Julia med den lilla shoppingen vi gjorde och sen körde jag hem henne. Väl hemma var det bara att byta om till träningen och köra till den. Det var medel/styrka igen som jag hade i torsdag och jag var helt slut i bena. Jag ska nog vila nu och kanske inte ha 3 pass på raken! På tisdag är det dags igen.
   Sen vid sju gick vi hem till Tobbe och Malin och festade med den nyss fyllda 30 åringen.
Det bjöds på snittar och snacks och jag hade laddat upp med min bag in box!




Tjejerna gillar att dansa! Massa Singstar blev det med.

Trettioåringen ! =)
Sen fick vi springa till bussen som bar av till stan och vi gick till Grand och skaka lite rumpa. Dj´n hade en del gömda ess i ärmen för han fick mig att dansa till dom flesta låtarna han spelade, 80% var mina favoriter =)
Sen fick jag tänka på refrängen och tog bussen hem, har man jobbhelg så har man.
Men sen gör man ett snyggt försök att kliva av bussen när den var framme. Sista trappsteget så viker mina ben och jag faller ur bussen, lagomt pinsamt för jag har 2 passagerare bakom mig som ser mig falla. Så går det när man har högklackade men jag fattar inte hur jag lyckades???
   Här är resultatet , båda bena uppskrapade och jag har så ont i min högra fot. Johan kom och mötte upp mig man han såg inte mitt dyk så det var väl bra, för då hade han väl bara skrattat åt klumpigamalin :P Nu väntar en efterlängtad frukost. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0