Fredag!

God morgon Fredag.
Är det inte härligt att det är helg snart? Det tycker jag åtminstone.
Idag blir det besök hos veterinären innan jobbet, hoppas det går bra så Sally blir frisk!
Hinner tyvärr inte med träningen i dag för dom inte hade nån tid på fm, men jag överlever nog i allafall :P


Ställde mig på vågen imorse och nu är jag tillbaka till det normala igen. -14.3kg Så det känns helt okej. Jag måste skärpa mig nu för jag har ett mål som ska klaras, med den här takten, bra ena veckan, sämre andra veckan, gör att man inte kommer nån vart!

Jag kör en repris.


Kommentarer
Postat av: R

Vad var det jag sa? =) Jag vet hur du menar, Jag har också sådana episoder när jag bara skiter i allt vad jag äter.. Gärna när det e stressigt som som fan som det precis varit med all praktik och skola samtidigt. Men det behövs kanske ibland. Ha det bra så syns vi nästa fredag :D

2009-03-13 @ 11:40:38
Postat av: Malin

Ja, Du hade rätt!!!Vad skulle jag göra utan dig? :) Ja precis,tillslut blir det bara för mycket med allt annat,men du är skitduktig! Ha det toppen du med! Jajamen det gör vi, yeah! Kram

2009-03-13 @ 12:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0