Ny vecka, igen!

God morgon!
Vaknade av att Johan inte låg i sängen, tänkte -Oj är han redan uppe på en söndagmorgon, undra varför? Men till min förvåning kommer jag på efter ett tag att det är ju måndag och jobb står på schemat. Shit vad man kan vara borta ibland. Kändes läskigt, för söndagen var som bortblåst =)

Nu är man uppe och är typ halvdöd. Ont som satan har jag i foten och benet både från förra veckans träning och det snygga fallet i lördagsnatten. Måste gå på värktabletter för att orka! Det är bara att bita i som man alltid gör.
  Gardinen jag köpte i fredags har färgen grå. Den är den sista bilden som jag har på inlägget "Nya tyger?" Fattar verkligen inte varför jag gör som jag gör, vill ha mer färg men ändå kommer jag hem med något mörkare, men jag gillade den jag köpte. Kanske nästa gång =) Men jag ska iallafall försöka hinna med ett race på symaskinen i veckan. Som tiden är knapp just idag.

Måste visa vad jag köpte förra veckan, en sån praktisk picknickväska som man kan fälla ihop och tar jättelite plats när man inte använder den!
  
Isolde ville vara med i ett hörn =) Den hittar ni på Friskis o Svettis. Den ska jag använda på alla utflykter vi ska göra i sommar, det vill jag lova. Jag gillar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0