Godmorgon Måndag

Denna jobbhelg var helt underbar, allt stämde så bra, lagomt med folk, tiden gick snabbt och inget krångel. Mer än så kan man inte begära.
Träning blev det igår med, fick medel/styrka igen för hon var sjuk som skulle ha vanliga medel och det kändes i varje muskel vill jag lova. Men det är kul med variation och det är nått man behöver också. Är väldigt sugen på att testa ett danspass som dom kör på söndagarna. Det ser väldigt roligt ut. Det verkar vara lika svettigt som på medel =)

Denna veckan ska det bli andra "bullar", äta ordentligt hela veckan och verkligen ge järnet på träningen.
För jag kommer ingen stanns om jag ska fortsätta som jag gör nu. Åh nej! 

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0