3/4 avklarad =)

Då var det äntligen Fredag igen, för mig är det stängning på jobbet som gäller. Brukar känna av att kvällen går sakta för man vill hem och ha helg så fort som möjligt. Men det ska man överleva :P

Igår körde jag och min kära till Willy´s och storhandlade och då menade jag storhandlade =) Där gick det pengar vill jag lova men det är för en hel månad så det är det värt! Nu är det fulla skåp här hemma.
  Fick ett trevligt kuvert från Skatteverket igår med, det var en glad nyhet denna gång. Man får pengar tillbaka, mer blir det när jag drar av för bilen. Så så skönt med lite extra pengar! Det behövs ju alltid!

Steg upp på vågen imorse och jag blev väldigt glad för den visade exakt -15kg Det är jag väldigt tacksam för jag har inte tränat sen i lördags men har skött maten istället, förutom nån naturgodisbit i onsdag. Nu är det ynka 5kg kvar som jag ska bli av med på 2 månader. Hoppas verkligen att det går vägen nu. Ska ge allt för att klara det. Inga bakslag nu!
Ska iväg på träning nu till lunch och jag hoppas det går bra.

Frukost dags!


Kommentarer
Postat av: R

Bra jobbat! I bland ligger det stilla på samma vikt av olika anledningar. En anledning kan vara att när man gått ner 15kg så sjuknker ens enerigibehov. Man förbränner ju inte lika mycket eftersom man inte väger lika mycket. Simpel matte. Men då gäller det att se övera sin matvanor igen och att inte ge upp. Bra jobbat Malin!

2009-03-27 @ 11:42:14
Postat av: Anonym

Go Malin, Go Malin!!!=) Du är så himmelens duktig.

2009-03-27 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0