Trodde jag skulle falla ihop.

Fy vilken hemsk upplevelse jag hade idag när jag var och tränade. Allt var frid och fröjd under hela passet. Kör allt var jag orkar på slutet som jag alltid brukar göra. Går sen och dricker vatten med alla andra och då slår en känsla över en som verkligen gör mig skiträdd. Börjar få hjärtklappningar och kallsvettats. Försöker lugna mig men det bara väller över en. Det känns som jag ska svimma. Jag får stå och luta mig mot väggen medans jag tömmer hela flaskan med vatten. Men det hjälper inte. Jag har inte varit med om nått liknande. Jag kunde inte fortsätta med strechingen utan samlar mod att går ut och sätter mig på en bänk och häller i mig mer vatten.
Jag blev så rädd över vad som kunde hända, men lyckas att lugna ner mig till slut. Kör hem och det ända jag tänker på var att KOMMA HEM så fort som möjligt. Ett par gånger var det nära jag fick stanna för jag trodde skulle spy. Men jag kom hem till slut och berättade för Johan. Nu känns det bättre och jag ska snart äta mat för jag är hungrig.
Hoppas verkligen att jag inte kommer uppleva detta igen. Fy vad jag blev rädd för jag kände mig så hjälplös över kontrollen av min kropp.

Inte igen!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejsan Malin!!!!

Vad duktig du är som har gått ner så mycket i vikt, måste med själv försöka ta tag i mitt liv men ibland orkar man inte....

Det som du beskrev med att du blev så yr, så kände jag många gånger när vi spinnade på H2O, efter passet....det är blodsockret som sjunker, det brukar hjälpa (på mig)att sätta sig på en stol och ha huvudet mellan benen (så att det rinner blod till huvudet) brukar sitta så en stund och det hjälper på mig. Hoppas att du slipper det, för det är väldigt obehagligt.

Många kramar Josefine

2009-04-03 @ 11:06:40
URL: http://ericeliasemma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0