Penseer

God eftermiddag. Nu är jobbet och lunchen avklarad. Sköna torsdag vill säga.
Vi har börjat sälja penseer i affären och jag tänkte jag skulle köpa hem några till en kruka jag har på framsidan. Tror ni inte att jag glömmer det =) Typiskt mig. Så det får bli på lördag om jag inte svänger inom Växthuset när jag har kollat gardiner i morgon. Det är ändå på vägen så det hade varit toppen.

Alla dessa fina färger, dom är för söta. Lila är favorit färgen på just dessa blommor. Vissa liknar blomman Natt och Dag och den är storfavoriten.

Imorgon är det dags för vägning och jag e lite rädd för den. Vet att jag har ätit oregelbundet och sånt man skulle ha låtit bli, håller verkligen tummarna att det går bra. Ska i allafall på träning ikväll, kanske man jobbar bort ett par gram.
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0