Onsdag

Gårdagen gick fort förbi, hann med träningen vid lunch och lite fix här hemma. Tänkte jag skulle gå och möta upp mannen vid bussen. Står där i nästan 15 min och det kommer ingen Johan som kliver av bussen. Kommer det en till buss eller vad? Tillslut ringer jag honom men inget svar. Ger upp och går hem, precis innan jag ska öppna dörren ringer han. Då hade han fått skjuss av några på jobbet och han var strax hemma. Det är verkligen typiskt för det är inte första gången det händer. Det är verkligen min otur när jag väljer dagar att möta Johan. Kanske man ska ta reda på om han kommer med buss eller bil nästa gång =)

Idag är det jobb som gäller, har haft lite minisemester i 4 dagar, så skönt har det varit. Nu är längtan enorm till utomlandsresan, vill iväg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0