Maträtter?

Jobbdagen igår gick bra fast den statade dålig. Lyckas alltid få dessa konstiga kunder som man kan bli helt vansinnig på! Så frustrerad. Dom fattar verkligen inte att dom har kunder bakom sig som har bråttom, nej då.  Aja det är bara att inse att vissa människor ÄR födda bakom flötet.

Nu innan det är dags för en ny jobbdag så ska jag avsluta min 4 veckors matsedel och göra en handlarlista så gott det går. Och ikväll blir det en storhandling på det. Har bara lite idétorka på maträtter. Har någon idé på något gott och nyttigt??
   Denna veckan har det inte blivit nån träning alls. Inte ens idag hinner man med. Måste göra ett försök imorgon förmiddag. Har inte riktigt vågat med tanken på hur foten har sett ut och hur ont jag har i låret i mellanåt. Men det ska nog gå bra imorgon. Hoppas iallafall.
Har skött mig med maten denna veckan och försökt att låta bli godsakerna =)
Hoppas ni har haft en skön morgon, vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0