Linssoppa beställd

Dagens lunch blir Linssoppa, mums. Det är enkelt och snabbt avklarat. Passar perfekt om inte tiden finns.
Snart dags att bege sig till jobbet, är trött som vanligt. Jag kunde gå och lägga mig igen och somna på en gång. Jag får nog skärpa mig och börja lägga mig i tid. Men nattmänniska har jag alltid varit. Så det kommer bli svårt.
 
Kanske, kanske man tar en promenad ikväll, jag börjar bli trött på den rundan jag brukar ta. Så det är nog dags snart att hitta nån annan. Hade man haft sällskap så hade det nog kvittat men går man själv så kan det bli lite trökt.
I sommar ska jag försöka att börja springa lite, friskis kommer ha sommarstängt och dom kommer hålla till i tivoliparken. Men om det är nån höjdare vet jag inte, så är det kanske bäst att man har nått annat vid sidan om. Får se helt enkelt. För då har jag ett motionsspår nån kilometer här ifrån och då kan man cykla upp dit och sen springa en vända. Motion vilket som =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0