GAH..

Aj aj aj! Min fot har förvandlats till ett stort blåmärke, ska ta kort i morgon så ska ni får se. Det är enormt. Det värsta är att jag har ont i rumpan och det strålar ner smärta i benet när jag går, så imorgon ska jag ringa till massören för att få en tid.

Jobbet gick bra, hade ont överallt så man var ju inte på ett strålande humör direkt och det märkes. Tänk vilken underbar arbetskamrat man har! Hon är guldvärd! Hon hade ställt undan varor åt mig som vi skulle inte ha längre. Så snällt av henne. Så omtänksam.
  Nu ska jag krypa ner i min goa säng, det är inte illa, att man kan lägga sig i allafall i en normal tid.
Ska visa i morgon vilken fin "present" vi fick av svärfar som han lastade av nu ikväll. Så vacker!

Svt1 visade en ny dokumentär ikväll, 21.30, Tonårsliv. Och jag gillar verkligen att följa människor hur dom klarar av sin vardag. Det ger mig starka känslor!
   Saknar verkligen Singelmammor och Barnmorskorna, det är verkligen från det verkliga livet!

Pleace come back.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0