Eftermiddagen

Dagens träning gick bara bra. Väl hemma igen har lunchen blivit uppäten och delar av lägenheten är städad. Så nu ska jag påbörja att skriva matsedel till slutet av mars. Brukar nu förtiden skriva matlistor för ett par veckor framåt. Blir både billigare och lättare att veta vad man ska laga för mat.

Fick en tid hos veterinären på fredag, så det känns skönt att få allt till rätta nu!

Har prövat på ett nytt schampoo och balsam från Herbal Essences. Det är med doft av kokos.
Och det luktar så så gott. Jag köpte det bara för doftens skull. Men än så länge är jag nöjd med produkten. Brukar annars köra med Barnängens produkter och dom älskar jag!

Nej nu är det bråttom, ska skriva listan sen ska jag köra till maken min.
Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0