Det sprack!

Har legat i sängen och har försökt somna i över 40 min. Men det går bara inte. Sally drar mig till vansinne, Johan har varit helt hopplös med sina snarkningar men det värsta är nog över nu. Men jag finner ingen ro alls!
Det kryper i hela kroppen, jobbigt är det.

Mitt tappra försök till en sundare vecka sprack så fort jag kom till jobbet. Det är helt värdelöst att jobba i butik när man försöker gå ner i vikt. För allt är så tillgängligt. Det är godis och kakor överallt. Finns nästan alltid nått i krosslådan. Det gör det f-n inte det lättare ska ni veta!
Förstår inte varför det ska vara så svårt att bara låta bli när man var så duktig innan?
Jag hoppas verkligen jag kan fixa detta. Jag måste låta bli!!! Jag måste, jag måste!

Jag ska tänka innan jag agerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0