En bra tisdag

Nu är jag ganska trött i huvudet. Imorse efter lite städ och fix, begav jag mig ut i trädgården och la mig för att sola. Varmt var det! Men efter ett par timmar, närmare 13.00 kom molnen och jag fick packa ihop mitt och gå in. Men lite färg fick man minsann =)
Därefter körde jag till Johans jobb och vi åkte vidare till Skopunkten, där Johan hittade ett par sandaler och jag ett par svarta ballerinaskor. Supernöjd, får visa imorgonbitti hur dom ser ut.

Sen blev det en snabbhandling på Willys för vi väntade besök av grannarna.
Vi bjöd på grillat med vår egna potatissallad och vanlig sallad. Vi satt ute och snackade för fulla muggar. Dottern Tuva var i sitt esse. Charmtroll är vad hon är!  Men det var en kul kväll.
Men som sagt så är jag väldigt trött och ska nu slänga mig i säng.
Imorgonbitti väntar en sista planeringsdag och sen ett jobbpass på kvällen. Sen ni! Efter det så är det semester!!!! Hurra!
så så fint är det.....

På torsdag väntas det en förändring =)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0