Underbart!

Nu är det semester som gäller. Ska om lite över en timme besöka frissan, äntligen säger jag bara. Vet fortfarande inte hur jag vill ha det! Men sån är jag. Får se om frisören har några råd. Annars får det bli att man kapar lite på längden.
Sen är det att komma hem i full fart för att göra sig redo för dagens äventyr, Sweden Rock. Hoppas verkligen att vi slipper regn och sånt idag, heja solen!!

I övrigt känns det väldigt konstigt att imorgon är det dags, det är inte verkligt för mig. Men kanske det kommer när man väl närmar sig flygplatsen. Kul kommer det verkligen bli.
Att Mona och Martin ska med gör det ännu roligare. Sola och bada och njuta i en hel vecka. =)
 
Tjoohoo
Ni får ha en toppen torsdag, hinner nog med att blogga imorgon också. Får ju visa bilderna från ikväll ju =)
Bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha det så roligt på Sweden Rock! Och självklart ha en underbar semester!! Kramar

2009-06-04 @ 08:30:12
URL: http://mammamuochlillfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0