Så tråkigt!

Nej usch vad jag blev på dåligt humör idag! Man får verkligen bara höra skit på jobbet! Så jävla less på det.
Nu är jag hemma så jag ska försöka lägga det åt sidan.

Tänkte jag kunde visa mina fina blomstergram jag fick i måndags.
Det är från min farbror med familj och från mina bossar på ica. Älskar verkligen blommor. Dom är så himla fina.
     Igår satt vi ute och åt middag och det har helt underbart, vilken värme det fast klockan var mycket. Därefter satt vi ute och planerade festen med en varsin cider och öl. Vi har typ allt bestämt nu och det känns bra. Nu gäller att ligga i för att göra klart allt som ska fixat. Hejhopp!
Nej om man skulle stoppa i sig nån lunch innan det blir försent.

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch vad tråkigt med skitsnack på jobbet, hoppas det ordnar sig. Vilket fynd skorna var, jätte fina !! Kram

2009-06-29 @ 13:09:14
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0