Är det nån mer än jag som är vaken?

Jag är fortfarande vaken! och jag är inte trött! Känns som jag kan vara vaken hur länge som helst. Verkligen konstig.
Anledningen att jag fortfarande är uppe är att Sally kom inte i förrens kl 03. Vill inte direkt låta dom vara ute 24 h om dygnet men jag har inte varit trött heller så det har inte gjort nått.

Jag och Malin tog en runda till Eko idag och det var jättemkt folk. Men vi kollade läget, hittade vårt favorit sköljmedel :P så vi var nöjda. Hittade nya blommor till framsidan bla. Sen körde vi en repa till växthuset och de hade tydligen stängt på söndagar så vi körde vidare till Solhaga men där var det med stängt. Får ta och köpa min Hjärtan på tråd nån gång i veckan istället.
Väl hemma igen satte jag igång med att planera de nya blommorna och jag blev supernöjd. Fick extra energi av det så jag resade ogräs och gjorde snyggt på framsidan plus att jag resade rabatten på baksidan också. Nu är det bara den där kantstenen som fattas. Har länge funderat hur vi ska göra men jag tror jag har bestämt mig nu, får se om maken är med på det också. Fattar verkligen hur jag orkar vara uppe? När jag ändå gjorde trädgårdsgrejer i över 2h.
Det har till och med börjat ljusna.
Tur är ju att man har lång sovmorgon iallafall.
Till er som är vakna säger jag, -Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0