Mitt nya jag!

Idag har jag jobbat kväll, kunde inte ta så många fler semesterdagar för jag vill spara till hösten och julen då det är tänkt att besöka familjen. Men timmarna bara flög iväg, arbetskollegan ville sitta i kassa, så jag sprang och fixade med allt på golvet. Jisses vad jag har ont i fötterna nu =) Idag var det sista gången jag och Sofie "jobbar" tillsammans. Så så tråkigt, hon ska arbeta i förbutiken nu istället så vi kommer inte alls stänga affären tillsammans. Vi trivs så bra ihop, men jag får smita ut och säga hej i mellanåt =)

Träffade även svärföräldrarna i affären och dom välkommande hem mig med sina öppna famnar ♥ Blev lite snack om resan och sen bestämmde vi när vi skulle besöka Ullared och det blev redan nästa tisdag. Så kul kommer det att bli! Me like. Shoppa gärnet. Hoppas verkligen att det finns mycket fina kläder!

Ställde mig på vågen i lördags till min förvåning hade jag gått ner 0.2kg på semestern. Det tackar jag verkligen för, men direkt nyttigt har jag inte varit. Men det kändes bra. Ska ta och sätta ett nytt mål i morgon.
Börja om på nytt! och det ser jag verkligen fram emot.

Före!


Nu! -18kg

Livet har blivit lite lättare =)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejsan!!

Hoppas att ni har haft en skön semester.

Det syns verkligen att du har tappat i vikt, måste vara jätteskönt.

Kram kram Josefine

2009-06-17 @ 19:28:17
URL: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0