Fun night

I lördags förmiddag körde jag och maken till Woody för att kolla på sten till vår rabatt. Ska lägga en kant så det blir snyggare och lättare att klippa gräset. Hittade en grå sten som kommer bli jättebra. Därefter bar det hem för att lasta av och göra sig redo för en dag på jobbet. Johan släppte jag av hos Ralle. Dom skulle köra till Jenny och Fredrik senare på eftermiddag där det skulle bli grillning och lite fest. Jag kom så klart när jobbet var över.
Satt ute så länge vi bara kunde, men efter ett tag blev det för mycket med mygg och knott så vi gav upp.
Väl inne blev det buzz, massa klipp på youtube och bra musik.







Man fick ju tänka på refrängen men hade det inte varit för man hade börjat jobba så pass tidigt hade jag kunnat stanna mycket längre för det var så roligt!
Ska ta igen det nu på lördag istället =) Hahhaha Då blir det fest vill jag lova!
Frukostdags känner jag.
Ha en bra måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0