Det nya målet!

Hej å hå! Ny vecka som gäller och det är midsommar på fredag. Kan inte fatta att det är snart dags! Håller verkligen tummarna att det solen skiner då, åtminstone att det är uppehåll.
Tänka sig att på måndag är det dags för att fylla år "igen", puh då. Redan 25, inte känner jag mig så gammal direkt :P
men det ska man nog överleva =)
På schemat i dag är det jobb som gäller, mannen har tagit semesterdag, vissa kan verkligen glassa sig. Men jag ska inte klaga för jag har ledigt imorgon istället.

Har suttit och funderat på mitt nya mål som jag ska sätta upp idag och det blir nog att försöka med 7kg innan vi åker till Grekland i september. Kan nog verkligen bli en utmaning men jag testar åtminstone. Det känns ju rätt okej att man har en utomlandsresa att se fram emot och det ger lite mer att kämpa för. Om jag skulle klara det så kommer det bli 25kg på ett års tid ungefär. Det kan väl vara nått att sträva efter!

Önska mig lycka till!


CRAZYYYY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0