Alltid vid storhelger!

Fick verkligen känna av att det är midsommarveckan på jobbet!!!!! Puh...
Man fick verkligen veta att man levde.
Samtalade lite med chefen idag och jag ska få tydligen gå på en kurs för Svenska spel. Missade den när jag var i Bulgarien men dom skulle hålla en till för det var många som inte kunde var med för det var fullt.
Ska verkligen bli jättekul, plus att jag ska åka tillsammans med Julia. =) Kan ju inte bli bättre.

Imorgon ska jag kanske ta mig en cykeltur till växthuset och kolla på lite uteväxter, har verkligen inte köpt nånting än. Måste ju snygga upp lite på altan, den är faktiskt ganska tråkig just nu.

Neh nu kallar mannen, dags för en film.
God kväll.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0