Ljummen kväll!

Det går framåt med min planering! Så snart är man klar med hur vi vill ha det och allt vi måste tänka på.
     Tog mig en väldigt sen kvällspromenad ikväll, man är lite så där med när klockan är över 21. Nu på sommaren är det tacksamt för det är ljusare ute men man hör mer och mer skit som händer. Så man ska vara på sin vakt.
Promenaden var helt fantastisk iallafall, vilken ljummen kväll det är! Tog en 50 min lång walk denna gång. Får se om man orkar upp lite tidigare imorgon så man kan ta en likadan innan jobbet? Man har inte varit så duktig denna veckan så man får ändra på det. Men jag är känd för att snoza på morgon =)

Imorgon kväll ska jag och maken köra till stan för att kolla bio, bara mysa han och jag! Ska se komedin Baksmällan.
Kan nog bli rätt roligt, trailern var ju sjukt kul.

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0