Ullared

Fick en toppen dag i Ullared igår. Fynden var många och denna trip var den bästa av alla gånger.
Lagomt med folk med, så skönt att slippa trängsel säger jag bara!
Det var jag, svärmor och Johans mormor som var dit. Och det är alltid lika trevligt. Denna gång körde vi upp, annars brukar det bli med buss. Men det fanns ingen tid som passade oss men det går jättebra att köra upp det är ju typ bara rakt fram =)
Här är lite bilder på en del av mina fynd!
Underkläder är alltid bra att ha!
Hittade rätt mkt till vår 50 årsfest vi ska ha. Tuff Beer-balja. Färgtema blir turkost och svart typ.
Massa toalettartiklar!
Är supernöjd med kläderna jag hittade, bla. leggings som var helt underbara, blir perfekt till sensommaren! och sen en ljuslykta, har länge velat ha en sån och nu tog jag chansen.
Maken fick med en lite skörd. Han får vara med i höst istället för jag vill verkligen inte köpa mer kläder som bara blir hängande. Men tröjan med dragkedjan blev så j-vla bra! Han är såå stilig!
Hittade en klänning också, men den ska jag nog ha på festen så jag visar inte den just nu. Har många som läser bloggen som ska komma =) Men vi får se hur jag gör.

Frukost nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0