Trevlig Midsommar!

Härliga midsommar är kommen, solen skiner här hemma men hur det kommer se ut där vi ska vara har jag ingen aning om. Väskan är packad med både byxor och annat varmt som kan vara bra att ha.
    Gårdagen var det nonstop som gällde i kassan. Hade 2 kassor öppna hela tiden. Hoppas det är lite lugnare idag mellan 12-16 när jag ska jobba. Men räknar med att det kommer bli mycket iallafall!
Man vet hur folk är vid det här laget när det gäller att vara ute i god tid =)

Började med mitt nya mål i måndags och jag kommer nu att börja om från början.
Vilket ger att denna veckan har jag gått ner -0.6kg (totalt -18.6kg)
Och det är helt okej, känner att jag inte riktigt kommit in i rutinerna än men det blir bättre när jag har planerat in mer promenader och cykelturer. För det måste jag bli bättre på minsann.
Ikväll kommer jag unna mig ett och annat glas vin iallafall, är tillochmed bortbjuden imorgon också men jag får vara chaffis så jag får hålla mig till vatten då istället :P

Får önskar er alla en trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fin du är, har du färgat håret? Jättesnyggt !

2009-06-21 @ 23:31:40
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0