Sweden Rock Festival 2009







Okej, gårdagen på Sweden Rock var toppen. Vi såg bland annat Volbeat, Heat, Flogging Molly, ZZ Top, Bullet och klart bästa var HammerFall!
Men det som sög stort var det kalla vädret och regnet.
Vi trodde vi skulle frysa ihjäl!
Så hade inte varit för det så hade dagen varit ännu bättre. Måste säga att det var helt underbart att få sätta sig i bilen när chaffisen kom. VÄRME!!!
Idag är man trött men det glädjer mig att vi ska snart iväg!
Ska fixa med det sista som ska göras så dan blir ganska lugn.

I övrigt ställde jag mig på vågen imorse och jag ligger nu på -18.0kg ska ta nya tag när jag kommer hem från semestern. Sätta upp ett nytt mål så det blir en helt ny start och kanske man får mer inspiration av det. Kan vara rätt skönt att släppa dessa 7-8 månader jag har hållt på.

Ha en toppen helg så ses vi när vi ses! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0