På kurs i Karlshamn

Tittar in här en snabbis, ska snart bege mig till jobbet där jag ska möta upp Julia och Emma så ska vi köra till Karlshamn för att gå en kurs hos Svenska Spel.
Hela dagen ska vi vara där och de andra på jobbet som redan har varit på det sa det att den var jättebra. Så det låter givande. Igår kväll efter middagen spenderade jag min kväll ute med att lägga kanten, jag kom inte in förrens det började mörkna kl 22.30. Men jag hann klart och det ända som är kvar är att köpa jord så man kan då dom på bättre plats. Det tråkiga är att det blev inte JÄTTErak men det får man ta. Man är ingen mästare och det är inte hela världen.
Åh nej nu for klockan snabbt iväg. Måste gå.
Hej hej


Kommentarer
Postat av: Malin

Ni får ha en trevlig kursdag :-D!!Karlshamn e så vackert....Ha en fin dag!!Jättekramar Malin o Tuva

2009-06-30 @ 12:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0