Lite tid!

Har suttit och tänkt på hur denna och kommande veckan kommer att se ut och det det kommer inte bli lätt för min del! Skulle egentligen vara ledig denna fredag men jag behövdes i charken. Min ledig tisdag nästa vecka då var det kurs i Karlshamn och sen jobbar jag hela veckan. Jag kommer få det kämpigt att hinna med allt för man e ju inge vidare pigg på kvällarna när man kommer hem från jobbet. Det gäller att planera ikväll och imorgon. Detta kommer att kännas vill jag lova! Denna helg är min jobbhelg och sen ska vi till Jenny o Fredrik på lördag och på söndag nån timme efter jag kommit hem så ska vi till Bromölla. Visst det är sånt som är kul att göra men det jag syftar på att jag kommer inte hinna med att förbereda som det är tänkt. Som sagt, stenhård planering gäller! 

Nej semester nu hade varit så underbart. På söndag är det 2 veckor kvar. Tjohooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0