Lite av varje

Gör nu ett tappert försök att få mitt inlägg publicerad!
Tog mig en mycket välbehövlig morgonpromenad imorse. Den var helt underbart i detta vädret som vi har just nu. Det var så man fick lusten att gå en längre runda, men med tanken på att jag inte hade ätit nån frukost så fick det vara för denna gång. En timme senare var jag hemma och mumsade i mig en tallrik K-special med bananskivor. Där efter blev det en mycket lugn förmiddag och eftermiddag innan det var dags för mig att bege mig till work.
På jobbet var det som att sätta på karusellen på full speed. Tycker inte om såna lägen där man kastas in i turbulensen, den får hellre komma lite sakta!
Men det gick vägen efter ett tag. Nu är man hemma sen en halvtimme tillbaka och det e helt klart skönt att stiga in genom dörren =)

Igår tog jag mig en cykeltur till växthuset, en mil totalt blev det. Vägen dit gick hur bra som helst men det var däremot hemvägen som var jobbig. Motvinden var enorm! Hade inte varit för den så var det ganska trevlig tur.
Några blommor hittade jag men inget jag var supernöjd med. Men nån färgklick blev det iallafall. Det trista är ju att jag inte hade någon jord här hemma, för den ville jag inte ha på min pakethållare direkt. Så jag får nog ta mig en trip till maxi eller ekohallen imorgon efter jobbet.


Nu ska jag hoppa ner i soffan ett tag och ladda batterierna för en till arbetsdag med galna kunder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0