Födelsedag!

Ja det är bara att inse fakta man är ett år äldre idag! Hela 25 år fyller man, men jag tycker jag känner mig fortfarande som en 21 åring. 25 det är ju gammalt :P det tyckte man iallafall vid 20 års åldern. Det är bara att ta det!
Har fått en massa uppvakning med telefonsamtal och sms. Det är verkligen synd man jobbar kväll för jag saknar min make så mycket. Vi sms ´a hur mkt som helst igår, vi kan inte vara ifrån varandra. Visst är det jätteskänt med egentid men inte för länge bara.

Min nya profilbild både här och på msn.
Nu ska jag ut i solen igen, det härliga vädret är här igen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

okej, riktigt snyggt är det iaf : ) Tack! Kram

2009-06-22 @ 12:17:56
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Förresten Grattis på födelsedagen, såg det på¨facebook men det strulade där. Hoppas du får en kalas dag :)

2009-06-22 @ 12:18:30
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0