Blåsor

God morgon alla i blogg världen!
Solen skiner idag och det verkar inte blåsa som igår, härligt eller vad säger ni =)
Känns lite jobbigt just nu, har sjukt jobbiga blåsor på hakan. Får alltid värsta munblåsor när jag är utomlands. Kände inte av nått på hela veckan men det samma dag vi skulle åka hem blommade det upp som sören själv!!! Dom är så äckliga och tror dom är väldigt smittsamma. Så jag e väldigt noga med att tvätta händerna och undviker att komma åt dom. Men det är så fult och äckligt att gå runt med sånt på ansiktet. Hoppas verkligen att dom försvinner och läker så fort som möjligt. Det är verkligen skitdrygt, vidare snyggt är det ju inte heller =(

Idag är jag inne på mina 2 sista maskiner tvätt, det blev sjukt många. Men nu kan man släppa det ett par dagar. Övergå till att snygga upp på altan istället!
Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0