Tigerbalsam

Skulle egentligen gå och lägga mig men jag fastnade här med att kolla en massa bloggar. Är man frånvaranade någon dag, kan räcka med 2 dagar så är det en massa man får läsa ikapp. Och det blir oftat mycket då istället. Men det är oerhört kul att läsa. Så det är bara roligt fast tiden bara flyger iväg.
Är ensam hemma just nu, Johan är hos grannen. Han stack efter middagen och jag har typ legat i soffan och sovit hela tiden. Är helt slut i kropp och knopp. Tog mig en välbehövlig dusch så man känner sig som människa igen och nu sitter jag här. Ryggen är upp och ner med. Jag äter värktabletter och smörjer mig med tigerbalsam(det är grejer det)
Har fått erbjudande att få massage av min kära kusin och det är jag oerhört tacksam för. Sånt gör underverk.
    Idag har jag hunnit med att stå en del i förbutiken på jobbet och det känns bättre för varje gång jag få tillfälle att träna upp mig. Är långt ifrån att kunna allt men man lär sig mer Tigerbalsam inhandlat när vi var i Thailand -07, mycket billigare där! och mer. Det är sjukt vad mycket pengar folk spelar bort. Hemskt är det för dom som har beroende, tur man inte har det intresset att spela säger jag bara!
Nu har man gjort hälften av dagarna kvar till semester och endast 2 dagar återstår. Direkt efter jobbet imorgon blir det att köra hem och göra sig iordning för 40 årsfest. Hoppas vädret blir bra så man kan vara ute.

Har inte gjort nån vägning denna vecka och det är för att jag har slarvat och väger allt för mycket. Så jag vill inte ens blogga om det. Hemskt känns det iallafall. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0