Ny film i samlingen

Igår stod jag nästa hela dagen i förbutiken bland annat för att byta en del fikor men också för jag valde det, främst för att få lite vana och mer kunskap. Det fanns personal som kunde ta en del av mina telefonpass så det var perfekt. Man kan ju säga att jag har mycket kvar =) Fick en liten irriterad dam för hon ville ha mer än en dragning och jag körde hennes kup. i maskinen och den kom ändå en dragning på varje dag, så jag fick ringa på hjälp. Det visar ju sig att kunden har skrivit fel på kup. så jag hade gjort rätt iallafall. Så det löste sig tillslut. Men sånt kan göra mig så irriterad, att dom blir arga och det är inget vi har gjort utan det är deras klumphet som spelar in!

Idag har jag ett kvällspass och därefter är jag ledig hela helgen, skönt....veckan har gått så fort och man hann knappt tänka. Får se vad som hittas på, ev ska jag umgås med Jenny för killarna ska vara här hemma och lana....och då kan jag inte få nån ro att sitta här hemma.
Hoppade i en köpdvd i kundvagnen igår när vi handlade på Willy´s och det är ovanligt för oss.
Det blev Definitely Maybe, med bland annat snyggingen Ryan Reynolds. Det var en jättebra kärlekskomedi med många välkända skådespelare. Jag gillade den väldigt mycket.
Typiskt tjejfilm kan man ju tillägga =)


Nu får jag fortsätta min fredagsstädning.
Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Malin Svarar

Tack för gratulationerna! Kram kram

2009-07-31 @ 23:20:57
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0