Vaxduk

Igår la jag äntligen ut den nya duken och
kuddarna på altan som jag köpte för någon månad sen. Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Det blev rätt okej, det är skönt att kunna torka av bordet med en vaxduk som underlag, bättre än trä åtminstone.
   Idag körde vi hem till Johans mormor och morfar för att hämta våran nya micro och vi stannade för att fika en stund. Därefter blev det ett snabbt besök hos svärföräldrarna för att lämna tillbaka det vi lånade i lördags. Där fick man höra hur kul alla hade haft det och hur lyckat det blev. Så det glädje både mig och Johan.
Nu är man hemma och jag är så trött. Det är inte bra att man har vänt om halva dygnet när man har varit ledig i två dagar. Imorgon ska man tillochmed öppna affären. Det gör man inte för ofta.
Men dagen har varit lugn och skön, givetvis så har solen inte visat sig allt för mycket så någon solning har det inte blivit. Håller verkligen alla tummar att det vänder till nästa vecka. En massa sol och en massa hetta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0