Ryggen

Helt plötsligt från igen stanns kommer en smärta under skulderblandet på höger sida igår när jag började jobba.
Det var påfrestande att dra djupa andetag vilket gjorde att man blev sjukt trött. Men mot kvällen blev det lite bättre och jag tänkte det var frid och fröjd, imorgon är det bättre.
Tji fick jag! Det var fruktansvärt att röra på sig i sängen. Det är värre idag och det känns nästan över till den andra skuldran. Har aldrig känt en sån här smärta innan i ryggen. Och jag kan inte påstå att jag har lyft och gjort nått mer än vanligtvis. Man blir ju rätt orolig. Nån massagetid fanns det ingen heller. Hoppas verkligen att det vänder annars får jag hitta nån i Falun som kan knåda min problemrygg som det är!!!
Varför kan det inte vara problemfritt??

Kommentarer
Postat av: Erika i Bjurs

Hittar du ingen professionell så kan jag massera dig Malin! Kram från kusin

2009-07-10 @ 18:44:56
Postat av: MR

Åh det hade varit helt fantastiskt =) Vi ses snart! Kram

2009-07-10 @ 23:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0