Dagens motion

Hej, Hello everybody!
Kvällen blev inte som jag hade tänkt mig, först och främst fick vi inte in isolde hur mycket vi än ropade. Tillslut så fick det bli att hon fick vara ute, helst vill vi inte det men nu fick hon skylla sig själv.
Vaknade vid tretiden och gick på toa, tänkte nu måste hon stå vid dörren och jama, men icke. Sen när J skulle gå till jobbet efter kl sex så hör jag ett duns på altan och jag säger till j att hon är här nu. Han öppnar och in kommer en hungrig och kelen katt. Hon kan hon! Gör allt som faller henne in. Skönt var det iallafall veta att det inte hade hänt nått.
När klockan ringde kl åtta var jag halvt medvetslös och hade en sprängande huvudvärk så jag orkade bara inte gå upp. Efter 9.30 fick jag bara lov att kliva upp för att inte sova bort hela dagen.
Åt frukost och sen begav jag mig ut på min cykeltur. Det gick jättebra, svettig blev man minsann. Hade ett parti, som är i min mening en mördarbacke som man verkligen kämpade upp för. Därefter var det riktigt skönt att ha det avklarat.
Ska vid nästa tillfälle köra runt motsatt håll, kan nog bli en utmaning det med. Åt det hållet är det små små stigningar med mer brantare backar. Det tog 47min. Självklart ska jag försöka klå det för varje gång jag kör, blir en lite tävling mot mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0