Presenter

Har helt glömt bort att visa vad jag och Johan fick i present i lördags.
Blev en massa pengar, öl och vin med ostbricka, underläggsfat med servetter och ljus. En kanotweekend =)
 En massa fina blommor. Presentkort på Hälsa och helhet och en hotelvistelse i göteborg.


Vi är verkligen nöjda med alla dessa fina presenter och än vet jag inte vad jag ska inskaffa för pengarna. Vill göra nått som ger ett minne för livet. Så jag ska ta mig en funderare.
Kanotweekend ska verkligen bli roligt att få uppleva. Jag och Johan, tillsammans i ett tält och omgiven av natur. Tror definitivt att vi kommer göra ett eller annat dopp i vattnet :)
Tusen tack gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0