Kaffeservis

Hade en jättejobbig förmiddag igår, men efter många disskutioner så tror jag det är på väg att bli bättre. Hoppas verkligen det. Det lättade lite att få prata av sig med, så tack så mycket Malin. Det hjälpte!
Nu ska jag lämna det och ha all focus för ikväll. För då blir det fest!
Underbara svärfar kom över med ett extra bord och stolar till igår, så nu får alla gästerna plats och vädret ser ju underbart ut så det är ju klart att alla ska få sitta ute. Vi har ju inhandlat ett partytält så det ska vi med sätta ihop idag.
En annan sak som jag är supernöjd med är Johans kaffeservis. Jag har ingen, så det kompletterade ju bra.


Det är tur man har en svärmor som har koll på läget. Nu beföver jag inte tänka på fat för det gick ihop med kaffeservisen. Så idag blir det att fixa och dona med dukning och förbereda maten. 
En tur till stan får det med bli för att hämta våra tårtor och jag ska kolla efter myggnät som man kan ha i altandörren. Kan nog räkna med att den kommer vara öppen hela kvällen. 
Får se om jag hinner med att blogga nått under dagen annars får ni alla ha en bra lördag.  
Här ska det drickas Champagne!! Skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0