Hej Onsdag!

Godmorgon!
Idag skiner solen och vädret är på topp. Tog mig en prommenad nu på morgonen för jag ska försöka bli lite bättre med viktnedgången, har verkligen slappat många veckor nu och jag är tillbaka på -18kg igen. Det känns ju inget vidare så klart, men det känns som jag bara väntar tills det ska bli september så man kan börja träna på friskis och svettis igen. Och det är ändå mer än en månad kvar och det kan hända mycket på en månad. Plus att man har gjort ett till delmål och direkt efteråt tappar man motivationen. Illa!!! Ska verkligen försöka komma på det igen.

Kom över min slappdag igår och körde till stan och kollade efter ny gardin. Det blev inte att jag sydde en själv utan det blev en färdig på Hemtex. Plus att jag fynda lite på Jysk som hade rea.
Så det blev att jag tvättade fönster och planterade blommor. När jag ändå kom igång så rensade jag bort ogräs som alltid kommer upp mellan stenplattorna på framsidan. Så nu är det mycket bättre.
Det blev en enkel vit kappa med en blomdekor.
Mina fynd blev 4 st plädar (30:-st) och en snygg behållare som är tänkt för utekvällarna på sensommaren. Även nya underlägg 4st (25:-), så då fick det bli dubbelt upp. Det blev verkligen kalasbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0