Sista semesterdagen!

God morgon! Idag blev det en lång sovmorgon, Johan ligger fortfarande. Känner mig extra trött idag så det behövdes lite extra vila. Idag är det sista semesterdagen och jag ska njuta varje sekund. Har varit en bra semester och nu ser jag bara framemot Greklandsresan om en månad.
   Hade vår vän Ralle över på middag igår kväll, vi gjorde tillsammans en gryta som innehöll quornbitar, svamp och morötter och lite annat smått och gott. Vet inte varför vi inte har använt mer vegetariska alternativ när vi lagar mat? Men det blir ändring på det nu för det är supergott. Man äter för mycket kött annars tycker jag. Efter maten kollade vi komedi "I love you man" som var helt okej.
Idag däremot är vi bortbjudna på middag, tyckte jag hörde lite att det skulle bli 3 rätter också. Härligt slut på semestern!
Vi ses.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0